Ilmeisesti murtunut häntäluu, epämääräinen kasa särkylääkkeitä, pari lasia punaviiniä ja ylen määrin aikaa ei välttämättä ole se ihanteellisin olotila. Silloin nimittäin voi käydä niin, että liittyy bloggaajien maailmaan. Niinkuin minä nyt. 

Olen ollut säännöllinen vierailija useissa blogeissa, kommentoinut hyvin harvoin, mutta lukenut sitäkin aktiivisemmin. Blogistaniassa on niin paljon lahjakkaita kirjoittajia jotka elävät paljon mielenkiintoisempaa elämää kuin minä, että kynnys oman blogin aloittamiseen on ollut huikean korkea. Tähän iltaan saakka. Yllämainitut seikat siis edesauttoivat tämän blogin perustamista. Se onko tämä huono vai hyvä asia, saavat päättää lukijat. Minä kun en vietä huikean jännää elämää, kiidä yössä, matkustele harva se viikko maailman äärin ja tunne kuuluisia ihmisiä. Sen sijaan olen vaikeasti masentunut, sairaslomalla ja viihdyn etupäässä kotona. Ja tapaan maailman parhaita ystäviäni mahdollisuuksien mukaan, joskus jopa päivittäin.

Itse siis seurailen pääasiassa paljon kii(s)teltyjä neuleblogeja, neulonhan itsekin. En tosin ihan niin hyvin mitä neulebloggaajat noin keskimäärin. Mutta opettelen. Ja puran ja neulon uudelleen. Seurailen kyllä muitakin blogeja, joita koitan linkittää suosikikseini, kunhan opettelen ensin nämä perusominaisuudet :)

Ihanainen pohja on Tuuliviiriltä.