Tunnustan. Olen jäänyt BB koukkuun. Sinällään yksikään talossa tänä vuonna olevista ihmisistä ei ole millään lailla kiinnostava, mutta joukkona hyvinkin tragikoominen. Tunnen erittäin voimakasta myötähäpeää talon asukkaiden läheisten kanssa.

Akin ja Einarin öiset peitonalusleikit eivät jätä mitään arvailujen varaan. Ihan jännä seurata miten herrat asiaan suhtautuvat, kun talosta ulos jouduttuaan näkevät isolta screeniltä mitä kaikkea onkaan kuvattu. Myöskin Satu ja Timo tullevat yllättymään kuinka hyvin pimeässä ja peiton alla tapahtuneet näkyvät meille katsojille.

Satuun pystyin samaistumaan yllättävän hyvin. Olen itse aiemmissa suhteissa skitsoillut aivan samalla tavalla, ja luoja että nyt hävettää. Anteeksi Pikkusisko, J ja Äm, kun olen teille avautunut typeristä asioista. Jos noin paljon arveluttaa ja pitää miettiä, niin eiköhän se ole selvä, että hommaa ei kannata jatkaa. Hämmentävää kyllä, Miehen kanssa samanlaista skitsoilua ei ole ollut.

Tiinan raskaus taas kirvoitti minut ja Miehen sananvaihtoon. Miehen mielestä kun raskaus ei ole sairaus, ja mikään ei estä Tiinaa jatkamasta kisassa. Minä taas sanoin että mitä hän haluaisi vastaavassa tilanteessa tapahtuvan: minä talossa raskaana ja hän kotona. Miehen mielestä päästös olisi yksin minun. Itse en kylläkään ole ihan samaa mieltä. Lapsi kun on molempien yhteinen, ja asiasta pitäisi keskustella. Minä kun en ole raskaana koskaan ollut, niin en osaa sanoa kuinka paljon normaalioloissa alkuraskaus aiheuttaa huolta ja vaatii seurantaa. Mutta siis itse haluaisin paikkaan, jossa lääkärin apu olisi saatavilla hieman luotettavammin kuin BB-talossa. Tiukkasin sitten Mieheltä, että haluaisiko hän minut kotiin, oli vastaus: Totta kai! Kysyin myös, että jos tilanne olisi toisin päin, hän talossa ja minä raskaana, mitä tulisi tapahtumaan. Mies keräsi pisteet kotiin myöntämällä, että todennäköisesti hän tulisi kotiin. Eipä sillä, että en minä Miestä mihinkään BB-taloon laskisikaan, kun hänen on tultava joka yö minun viereeni nukkumaan ;)