Hääpäivää ei ole vielä päätetty, ajankohta kyllä. Ensi syksynä. Kesähäitä emme kumpikaan halua. Ihmisillä kun tuppaa olemaan suoraan sanottuna parempaakin tekemistä kesäviikonloppuisin kuin mennä häihin. Ei sillä, olen itse tykännyt ihan hirmusti kaikista niistä häistä joihin olen kutsun saanut, olivat ne sitten kesällä tai muulloin.

Olemme päässeet yhteisymmärrykseen siitä, että meidät vihitään kirkossa. Mies ei kirkkoon kuulu, mutta lupasi sen verran antaa aatteistaan periksi, että minä saan kirkkohäät. Jos hän olisi ollut ehdottomasti vastaan, niin vihkiminen olisi tapahtunut maistraatissa ja avioliitto siunattu jälkeenpäin. Koska molemmat naimisiin haluamme, niin mielestäni on täysin turha riidellä siitä missä ja kuka vihkii. Minulle tuo kirkkovihkiminen vaan on oikeasti merkityksellinen.

Koska nykyaika asettaa morsiammille paineita, on minunkin sitten toden teolla, jälleen kerran, jatkettava pudotusprojektia. En halua näyttää läskille possulle valokuvissa. Minulla on vuosi aikaa. Tällä viikolla varaan ajan kuntosaliohjaajalleni ja jossain kohtaa myös ravitsemusterapeutille. Tavoitteenani on mahtua ainakin kaksi numeroa pienempään kolttuun kuin nykyinen vaatekokoni. Ja vaikka en mikään helvetin häähullu ole koskaan ollut, minulla ei siis ole kersasta saakka ollut hääkansiota kerättynä, niin kyllä, olen hääpukuja jo katsellut. Sen verran voin kertoa, että se ei todellakaan tule olemaan mikään perinteinen kermakakkuhirvitys. Hääkakun täyte on tiedossa, mutta muilta osin kaikki on vielä avoinna. Häämarssiksi haluaisin Star Warsin imperiumin marssin (vai mikä se nyt olikaan), mutta en usko että sitä kirkossa soitettaisiin.. :D

Ja ei, en aio tästä mitään hääblogia tehdä. Olen vaan vielä sen verran täpinöissäni, että on vaan pakko kertoa ihan vähän..