Huikean Euroviisuillan (Olen edelleen sitä mieltä, että Suomen kappale oli kisojen parhaimmistoa ja olisi ansainnyt kärkipään paikan) päätteeksi suuntasin ystävieni kanssa Kantabaarimme. Olin jotakuinkin selvinpäin, en edes puristellut henkilökuntaa ;) Tarkoitus oli bilettää tyttöjen kesken ja pitää hauskaa. Ja niin kai me tehtiinkin. Kunnes minä bongasin miehen. Tai mies bongasi minut, ihan miten vaan. Kyllä, luitte ihan oikein. Herra Sinisilmä on ihan valioyksilö jopa. Mukava, fiksu, ihan kivan näköinen ja suutelee uskomattoman hyvin. En muistanutkaan miten kivaa miesten kanssa voi olla. Valvoimme aamukahdeksaan saakka viskiä juoden ja jutellen. Ja välillä tietty pussattiin. Oli mielettömän kiva tunne, kun pystyi toisen seurassa olemaan täysin oma itsensä. Mitään sen ihmeellisempää ei tapahtunut, pihtari kun olen, mutta jotenkin vaan jäi hyvä fiilis. Ja ymmärrän nyt oikein hyvin miksi joku pitää siitä että herää aamulla toisen ihmisen vierestä. Olihan se ihan jees. Ja ne silmät.. Siniset silmät ovat ehdottomasti heikkouteni. En vaan pysty vastustamaan. Huoks. Herra pyysi puhelinnumeroni, ja varmistipa vielä, että minäkin sain hänen numeronsa. Sitä en tiedä tuleeko tästä sen kummempaa. Olipahan vaan kiva huomata vielä kelpaavansa markkinoilla.

Ja baarista lähtiessä Ihq-Palomies halasi minua ja kertoi että oli vähän kaipaillutkin minua. Sekin mies saa sydämeni vähän väpättämään. Alan varmaan tervehtyä, kun miehetkin on ruvennu kiinnostamaan. Nyt vissiin pitäis kiinnostua noista kouluhommista. Kolme tehtävää pitäisi tehdä ja palauttaa huomiseksi. Jippii.

Eikä tästä mitään parisuhde/deittailu/seksitilitysblogia tule. Kun eihän mulla mitään seksielämää olekaan.. Tämä oli vaan pakko kirjata ylös. On niin hyvä mieli.