Kommenteissa tuolla alempana jo lyhysti kerroinkin illasta. Eli tapaaminen Miehen Tyttären kanssa sujui aika lailla kivuttomasti. Toki olisin voinut ottaa  hieman aktiivisemmin kontaktia Tyttäreen, mutta kun se ei vaan kuulu tapoihini. Parempi tutustua kaikessa rauhassa ja antaa lapsen tehdä aloite, kun väkisin tupata ja leikkiä uutta parasta ystävää. Toki hänen kanssaan juttelin ja muutaman kerran Miehen selän takana salaa hymyilimmekin toisillemme.

Tytär oli aivan ihastuttava. Nätti ja terävä tyttö. Ja siinä neidissä on muuten sitten luonnetta. Taitaa iskä-polo olla neidin kanssa pinteessä kymmenen vuoden päästä. Jotenkin mielikuvani Miehestä sai vahvistusta. Hän on hyvä ja huolehtiva isä lapselleen. Pitää kuria, mutta osoittaa myös välittävänsä lapsesta. Nukkumaanmenoajan lähestyessä Tytär makasi pää Miehen sylissä ja Mies silitti Tyttären hiuksia. Ja toisella kädellä piti lujasti kiinni minun kädestäni. Osoitti Tyttärelle, että tämä on edelleen se tärkein, ja samalla minulle sen, että olen osa hänen elämäänsä. Luoja että olen heikkona tuohon mieheen.

Ja anteeksi mahdollinen sekavaisuus, olen väsynyt ja pienessä punaviinipöllyssä. Ja rakastunut.