Näin viime yönä unta, että olinkin Miehen sijaan kihlautunut erään toisen miehen kanssa, sellaisen jota tapailin joskus vuosia sitten. Mitään vakavaa se ei ollut kummankaan puolelta. Unessa kuitenkin katselin tätä unikihlattuani ystävieni kanssa ja ihmettelin suuresti, että miksi ihmeessä olen mennyt tuollaisen miehen kanssa kihloihin, enhän edes itse pidä miehestä. Mietin vielä että näinköhän olisi ihan hirveää perua koko juttu parin viikon kihloissa olon jälkeen. Kun en millään tosiaankaan halua sen miehen kanssa mennä naimisiin ja perustaa perhettä. Kun heräsin, olin ihan hirvittävän helpottunut että todellisuudessa olen kihloissa Miehen kanssa, enkä kenenkään muun. Sillä Miehen kanssa naimisiin haluan.

Toisessa unessa oli joku tilanne päällä. Mies oli pahisten piirittämänä, ja pahikset ampuivat jotain tulipalloja miestä kohti. Ja kun tulipallo osui uhriin, uhrit paloivat sinisellä liekillä hitaasti. Minun käskettiin olla hiljaa piilossa ja olla puuttumatta asiaan. Mutta kun Mieheen osui, juoksin hänen luokseen, pelkäsin hänen kuolevan. Pidin miehestä tiukasti kiinni, halasin, suutelin ja itkin. Mies oli tuskissaan ja sanoi minulle kauniita asioita. Itkin kahta kauheammin ja kerroin rakastavani. Samassa liekit sammuivat ja Mies pelastui, minun rakkauteni ansiosta. Tää olis niin elokuvamateriaalia...