Olen ihan itse, henkilökohtaisesti, löytänyt lääkkeen aamupahoinvointiin. Yökkäily siis jatkuu edelleen, nyt mennään viikkoa 26 (tai 27, en muista kumpaa).

Lääke on siis flunssa. Tai nuha. Tai räkätauti, kuten meillä päin sanotaan. Tauti kun vetää nenän tukkoon. Ja ainakin minun kohdallani 99% oksuista on saanut alkunsa siitä, että nenään iskee joku paha haju. Ja se joku paha haju voi olla siis ihan mitä tahansa. Partavedestä paskavaippaan.

Pari päivää sitten alkoi kurkkukipu ja nenän vuotaminen. Eilen illalla kärsä sitten oli jo aikas tukossa. Tänä aamuna hajuaisti oli totaalisesti mennyttä kalua. Ja rakas poikamme oli tuttuun tapaan vääntänyt vaipallisen scheissea riemastuttamaan vanhempiensa aamua. Enkä minä haistanut mitään. Oi autuutta! Ei yököttänyt, ei tarvinnut nieleskellä aamupalaa alaspäin, mikään ei edes kertonut minulle, että vaippa oli täynnä tavaraa (paitsi siis Mies, jonka hajuaistissa ei ole mitään vikaa). Takana on siis ensimmäinen aamu naismuistiin (joka on siis urbaanitarnoiden mukaan pitkä) jolloin olen voinut hyvin pahoinvoinnin sijaan.  Viis siitä, että kurkussa on kaktus ja hiekkapaperia, ja nenä vuotaa ja päätä särkee ja on muutenkin aika surkia olo. Mutta ruoka pysyy sisällä, eivätkä hajut vaivaa niin yhtään. Suosittelen kokeilemaan :o)