Hiljaisuus venähti paria päivää pidemmäksi kun olin aikonut. Tietokoneeni sanoi sopimuksen irti, ja minun piti hankkia uusi. Kyllä nyt kelpaa. Kerrottakoon, että tämä on elämäni ensimmäinen kone jonka olen ostanut. Aiemmat koneet ovat tulleet töistä tai sitten ne ovat olleet muiden vanhoja. Ja nättikin tämä uusin ihastukseni on. Mulla on polttava dvd asemakin. Nyt vaan pitäs oppia käyttämään sitä.. :S

Reissu meni mahtavasti. Tiet olivat jotakuinkin tyhjiä, joten sain ajella omaan tahtiini. Ilmeisesti sana oli kiirinyt edelläni ;) Tapasin monia ihania ihmisiä. Kiitos teille kaikille ylläpidosta ja tarjoiluista. Otetaan pian uusiksi. Yhtään silmukkaa en neulonut koko aikana. Ei vaan muka ollut aikaa. Ja seurassa oli mukavaa olla neulomattakin. Yhdessä kyläilypaikassa sentään neulottiin ja oli kerittäin ihanaa lankaa ja apupupuja. Nämä naisihmiset varmaankin tunnistavat itsensä :) Reissun aikana takapihani oli täyttynyt kukkasista. Pihalla kukkivat narsissit, krookukset, helmihyasintit ja esikot. Otan kuvia kunhan ilmat sallivat.

Muuten alkaa aurinko paistamaan risukasaankin. Tänään oli viimeinen haastateluni työpaikkaan, jonka haluan haluan haluan. Ratkaisu tulee huomenna. Että pitäkääpä kaikki peukut ja varpaat pystyssä. Pällitestien tuloksiakin kuulin. Epäilivät minun olevat liian kiltti. Kumosin väitteen. Minulla on kuulemma erinomainen tapa työskennellä, ja verbaalisesti olen niin lahjakas, että menin yli insinöörien asteikon. Että jos minusta ei ole siihen hommaan, en voi ainakaan syyttää puhelahjojani.. Ja jos vaikka en työpaikkaa satu saamaankaan, niin ainakin pääsen reissuun. Ihana ystäväni J oli saannut lahjaksi kahden hengen lennot. Mukaansa hän valitsi minut. Lähdemme siis lomalle joko Milanoon tai Budapestiin. Love you J! Minä lähden nyt etsimään edullista majoitusta reissulle..