Kuten tuolla aiemmin jo kirjoittelin, sain Viikon Fani palkinnoksi Susannalta pari Lempiriepua. Nyt niitä on testattu kovassa lapsiperhekäytössä tovi. 

Lupaukset ovat kovat: rievun jo tilanneet ovat sanoneet, että muita riepuja heille ei enää tule. No, eipä taida tulla meillekään. Meillä on käytössä kaksi keittiöriepua, minun ja Miehen. Mies hankkii omansa ja minä omani (Susannalta). Koekäyttöaikana Mies on heittänyt roskiin kolme (3) haisevaa tiskirättiä. Samaan aikaan minä olen pyyhkinyt, huuhdellut lämpimällä ja sitten kylmällä vedellä ja kuivannut ilmavasti yhtä ja samaa Lempiriepua ilman konepesua. Miehen käyttökerran jälkeen riepu haisi, mutta saippuapesun ja huolellisen huuhtelun ja kuivatuksen jälkeen hajun lähti pois. 

Imutehoa en ole päässyt ensimmäisen illan maitovahingon jälkeen testaamaan lainkaan. Tällöin riepu imaisi itseensä puoli mukia maitoa sen suuremmitta hankaluuksitta. Normi keittiöhommissa riepu toimii siis paremmin kuin uskalsin kuvitellakaan. Ja parasta on ihanat kuosit.

Viikonloppuna Käsityökortteli vieraili Tampereella, ja siellä pääsin tapaamaan Susannan ihan livenä, ja tarttuipa mukaan yksi riepukin. Oranssi pöllö, jonka valitsi Kuopus. Alkuperäinen suunnitelma oli tehdä pöllörievusta vessan siivousriepu, mutta nyt kun olen kovin symppiksiä pöllösiä katsellut vessassa jokusen päivän, niin taidan siirtää pöllöt toisaalle ja käyttää vessassa jotain tavallisempaa rättiä. Pöllöt ylenevät varmaan perheen retkirievuksi.