Uuh.. Uudet lääkkeet silmätulehdukseen. Heti tuntuu helpottavan. Ihan huonosti ei vuotavalla nenällä ja punaisilla silmilläkään mene.. Kotiin salilta tullessani saunapuhtaana, vastaan tuli kolem miestä, joista yksi olisi kovasti halunnut minut mukaansa. Ehkäpä hänen musta silmänsä olisi täydentänyt minun punaisiani. Mene ja tiedä. Tai sitten vain olen vastustamaton.. ROTFL!

Painonhallintaprojekti alkoi tänään uudella innolla kolmen (!!!) viikon repsahduksen jälkeen. Tämä päivä on mennyt ruoan suhteen erinomaisen hyvin. Lisäksi olin kahdessa jumpassa. Ja huomenna uudelleen. Olen tänään hyvin ylpeä itsestäni.

Nyt menen tekaisemaan aamupalaksi mansikkarahkaa. Ilman sokeria melkoista extremeä, mutta kun sokeria on vaan vähennettävä radikaalisti. Ja minun kohdallani se tarkoittaa totaalikieltäytymistä. Muuten sitä sitten taas menee ja menee ja menee.

Tsemppiä muillekin kilojensa kanssa kamppaileville!