Viime yönä olin edelleen työmatkalla. Samassa paikassa oli myös uusi Bond, Daniel Craig(??). Ja jostain syystä Mr. Bond iski silmänsä minun kurveihini. Kaikesta päätellen meillä oli erinomaisen kivaa, vaikka liikkeellä olinkin (Miehen sanojen mukaan) maailman hirveimmissä pyjamahousuissa (ja ne oikeesti on aivan järkyttävät.. Mutta siis tosi tosi mukavat ja varmaan ainoa jotka mahtuvat päälleni vielä kesällä. Olen luvannut tuhota housut synnytyksen jälkeen. Ja J, kyllä, ne ovat vielä hirveämmät kuin sinun vastaavasi..). Lehdissä ja mediassa julkaistiin juttuja minun ja Danielin häistä ja perheenlisäyksestä. Unessa oli myös muita outoja tapahtumia, mm. mainospostin jakelijana toimiva nuorehko mieshiippari, joka jakoi Hullujen Päivien mainoksia, ja hinkkasi housuissa pullottavaa erektiotaan minua vasten. Ei siis ihme että olin hiukkasen uuvuksissa tänä aamuna herätessäni. Eihän sitä naisen psyyke ihan kaikkea kuitenkaan kestä.

Tämä oli jo toinen uni jossa kurkin vieraisiin pöytiin, vaikka muut miehet kuin omani eivät minua kiinnosta pätkääkään. Yöllä unesta herätessäni olin vain hirvittävän onnellinen että Mies oli vieressäni. Piti ihan sitä vähän rutistaa, vaikka tiedän ettei hän mokomasta kesken unien juuri pidäkään.