Posti toi minulle eilen paketin. Paketti tuli Tammelta. Ja paketin sisällä oli tämä:

1309411739_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Olen lukenut kirjoittajan Adoptiomatka-blogia miltei sen alusta saakka. Jännittänyt, toivonut, pitänyt peukkuja, surrut ja lopulta itkenyt ilosta, kun odotettu lapsi lopulta tuli kotiin. Ihan näin sivuhuomautuksena, Adoptiomatkan adoptioprosessin alkaessa minä olin sinkku, ja varma etten koskaan perustaisi perhettä. Siinä kohtaa kun Adoptiomatkan lapsi tuli kotiin, olin naimisissa, minulla oli jo yksi lapsi ja toista odotin melko viimeisilläni.

Blogissaan Adoptiomatka etsiskeli halukkaita bloggaajia lukemaan kirjan ja kirjoittamaan arvostelun. Kustantaja toimitti minulle kirjan muutamassa päivässä. Kirjaa selailin eilen hyvin pintapuolisesti. Aion syventyä siihen jahka saan nyt kesken olevan kirjan luettua (olen sillä tavalla outo, että luen aina yhden kirjan kerrallaan). Mutta viimeistään viikonloppuna pääsen tämän kirjan kimppuun.